Exchanges, Returns & Refunds
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Αν για οποιονδήποτε λόγο δε μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 14 ημερών ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα:
1. Επικοινωνήστε μαζί μας
Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 210 2794695 (Δευτέρα - Παρασκευή 9 π.μ. - 5 μ.μ.) ή μέσω email στη διεύθυνση site@walk.gr.
2. Συσκευάστε τα προϊόντα
Συσκευάστε τα προϊόντα με την συσκευασία που σας είχαν σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά τους. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί. Προϊόντα που έχουν πλυθεί ή φορεθεί δεν μπορούν να επιστραφούν ή να αλλαχθούν.
3. Αποστείλτε τα
Αν η επιστροφή γίνεται λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας όπως ελαττώματα στα προϊόντα, ελλείψεις στην παραλαβή ή λανθασμένο προϊόν, αναλαμβάνουμε τα έξοδα αποστολής της επιστροφής των προϊόντων καθώς και όλη τη διαδικασία της παραλαβής τους από το χώρο σας. Ειδάλλως τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν τον αποστολέα ο οποίος επιστρέφει τα προϊόντα με όποια μεταφορική επιθυμεί.
Κάθε επιστροφή θα γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση:
MICROLOOP AE, ΣΙΝΙΟΣΟΓΛΟΥ 5, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΤΚ 14234, τηλ. (+30) 2102794695
Δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά την μεταφορά, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα.
Σε πόσο καιρό και με ποιο τρόπο θα λάβω την επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που επέστρεψα;
Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα ενημερωθούμε για την απόφασή σας να επιστρέψετε τα προϊόντα, υπό τον όρο ότι θα σταλούν πίσω συσκευασμένα, αχρησιμοποίητα και άθικτα. Τα αρχικά έξοδα αποστολής, αν υπάρχουν, αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής.
Επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μόνο μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία. Για πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών, η επιστροφή χρημάτων γίνεται απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή. Ειδικά για τις παραγγελίες που εξοφλούνται μέσω αντικαταβολής, ο πελάτης θα πρέπει να μας διαθέσει έναν τραπεζικό λογαριασμό (IBAN, τράπεζα, δικαιούχο) προκειμένου να πιστώσουμε το αντίστοιχο ποσό. Ο χρόνος για να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την εκδότρια τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.
ΑΛΛΑΓΕΣ
Πως μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν που αγόρασα;
Για την αλλαγή ενός προϊόντος με το οποίο δεν μείνατε ικανοποιημένοι ακολουθείτε τα βήματα της διαδικασίας της επιστροφής. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε εμείς με δικά μας έξοδα θα σας στείλουμε στην αρχική διεύθυνση αποστολής το νέο σας προϊόν.
Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγοράστηκε σε ένα συνεργαζόμενο κατάστημα ή σε ένα corner πολυκαταστήματος;
Μπορούμε να δεχτούμε τις επιστροφές για τα προϊόντα που αγοράστηκαν αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας μας. Προϊόντα που αγοράστηκαν από συνεργαζόμενο κατάστημα ή corner πολυκαταστήματος, θα πρέπει να επιστραφούν εκεί που αγοράστηκαν. Τα προϊόντα που αγοράζονται σε κατάστημα υπόκεινται στην πολιτική επιστροφής του κάθε καταστήματος.
*Για τις χώρες του εξωτερικού, τα έξοδα αποστολής και επαναποστολής, καθώς φόροι και δασμοί, επιβαρύνουν εξ' ολοκλήρου τον πελάτη.